Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Vše o nákupu

Jak postupovat při nákupu na e-shopu:

1. Výběr zboží

Zboží na našich stránkách je zařazeno do čtyř velkých kategorií, které se skládají z dalších podkategorií a skupin podle druhů výrobků. Každý výrobek má svou fotku a je blíže popsán, aby zákazník získal co nejvíce informací o vlastnostech a funkcích daného zboží.

Požadovaný výrobek si můžete na e-shopu najít pomocí listování v menu - rozklikávání jednotlivých kategorií, a nebo použitím vyhledávací lišty v horní části stránky, kde zadáte název zboží.

Pokud se budete rozhodovat mezi několika nabízenými výrobky, můžete si vybrané zboží přidat do porovnávače. Ten se nachází v pravém horním rohu stránky, nebo stačí u vybraného výrobku kliknout na "Přidat do porovnání". V porovnávači můžete zboží hodnotit podle různých parametrů a nakonec se rozhodnout pro to, které vám bude nejvíce vyhovovat.

Upozornění: Při vkládání zboží, které nemáme aktuálně skladem, do košíku, vás systém upozorní na nejbližší dostupnost zboží. Pokud i tak chcete zboží vložit do košíku a objednat, je nutné počítat s delší dobou dodání. Případné nejasnosti konzultujte na naší telefonní lince, kterou naleznete v kontaktech.

 

2. Objednání zboží

Výrobek, který si vyberete, vložte do košíku. Poté se můžete vrátit zpět k nakupování dalšího zboží, nebo můžete kliknout na ikonku nákupního košíku v pravém horním rohu. V Nákupním košíku je možné objednávku upravit - odebrat zboží z košíku nebo měnit jeho množství.

V dalším kroku objednávky si vyberte způsob dopravy a platby. Pokud u nás nakupujete poprvé, můžete buď pokračovat jako neregistrovaný zákazník, a nebo se zaregistrovat do našeho věrnostního programu. Pokud jste již registrovaný zákazník, stačí se ke svému účtu přihlásit. 

Posledním krokem k uskutečnění objednávky je její potvrzení a odeslání. 

 

3. Po odeslání objednávky

Až objednávku odešlete, do několika minut vám na zadaný e-mail přijde potvrzení o přijetí objednávky do našeho systému. 

 

4. Dodání zboží

Objednané zboží, pokud ho máme aktuálně na skladě, vám přijde do 1-2 pracovních dnů. Máte několik možností, jak vám objednávku doručíme:

  • Osobní odběr na kamenné prodejně v Českých Budějovicích (telefon: +420 387 411 543), otevírací doba je Po-Pá: 8:00-18:00
    RADANSPORT, s.r.o.
    Za Otýlií 10 
    370 01   České Budějovice
     
  • Doprava e-sportshop.cz: Vybereme nejlepšího a nejspolehlivějšího dopravce ve vašem regionu. Volíme mezi Českou Poštou, PPL, DPD, GLS a WEDO. 
    (Pokud zvolíte dopravu e-sportshop.cz je dopravné zdarma od hodnoty objednávky 800 Kč.)
     
  • Běžná volba dopravce: DPD, PPL, GLS, Česká Pošta nebo WEDO

Více informací o dopravě naleznete ZDE.

 

5. Převzetí zásilky

Při přebírání zásilky si překontrolujte její stav. V případě jakéhokoliv podezření na poškození obalu a obsahu zásilky máte právo, pokud se rozhodnete zásilku převzít, zjištěné skutečnosti zapsat do dodacího protokolu dopravci, případně si v přítomnosti řidiče zásilku rozbalit a zkontrolovat. Pokud z důvodů poškození odmítnete zásilku převzít, opět zaznamenejte důvod svého rozhodnutí do dodacího protokolu. Pokud potvrdíte řidiči převzetí bezvadné zásilky, nelze později uplatňovat reklamaci z tohoto titulu. 

Pokud vám přišlo jiné zboží, než jste si objednali, postupujte dále podle pokynů v sekci Reklamace.

 

6. Zaplacení zboží

Platbu za zboží můžete provést několika způsoby. Pokud si zboží budete vyzvedávat na pobočce v Českých Budějovicích, můžete platit přímo na místě (v hotovosti i kartou). Pokud jste si vybrali dodání dopravcem, máte tyto možnosti platby:

  • Bankovním převodem – po dokončení objednávky vám zašleme příkaz k úhradě a po připsání peněz na účet zboží odesíláme.
  • Platební kartou – platba probíhá on-line pomocí platební brány, po stržení peněz z vaší karty zboží odesíláme. Přijímáme platby platebními kartami Visa, Electron, Master Card, Maestro a Dinner's Club.
  • Na dobírku – po přijetí a potvrzení objednávky zboží odešleme a vy ho zaplatíte až při převzetí.

Objednávky nad 3 000 Kč můžete uhradit splátkovým prodejem od firmy Cofidis.

Po připsání peněz na náš účet odešleme zásilku. Každá objednávka je zasílána spolu s daňovým dokladem, ten slouží zároveň jako doklad při reklamaci, vrácení nebo výměně zboží. Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem provozovatele.

Nejčastější dotazy