Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Nejčastější dotazy

Jaká je přibližná doba dodání?

Objednané zboží odesíláme v nejkratším možném termínu. Zboží by vám mělo přijít do 2 pracovních dnů od přijetí e-mailu, který informuje o odeslání zboží. Vzhledem k prodlouženým lhůtám ze strany dopravců může doručení trvat o 1-2 dny déle.

 

Jaký je rozdíl mezi platbou bankovním převodem, kartou a na dobírku?
  • Bankovním převodem – po dokončení objednávky vám zašleme příkaz k úhradě a po připsání peněz na účet zboží odesíláme.
  • Platební kartou – platba probíhá on-line pomocí platební brány, po stržení peněz z vaší karty zboží odesíláme.
  • Na dobírku – po přijetí a potvrzení objednávky zboží odešleme a vy ho zaplatíte až při převzetí. Tato služba zvyšuje cenu poštovného (dle ceníku).

 

Zadal/a jsem platbu kartou, ale pak se mi platbu nepodařilo provést. Je má objednávka i tak přijatá?

Bohužel, pokud při výběru metody platby zvolíte platbu kartou a pak přes platební bránu částku neuhradíte, objednávka se nám nepropíše do systému a je tak neplatná. Vytvořte si prosím objednávku znovu a zvolte případně jinou možnost platby.

 

Co mám dělat, když mi nepřijde e-mail s potvrzením o zaplacení objednávky?

E-mail s potvrzením o zaplacení objednávky neodesíláme. Přijde vám pouze e-mail s informací, že jsme váš balíček odeslali. V případě nejasností nás kontaktujte na obchod@e-sportshop.cz nebo telefonicky na čísle +420 387 411 543.

 

Jak mohu sledovat svůj balík?

Trasování balíku je možné na našich stránkách zde, kde vyplníte číslo vaší zásilky. Další možností je sledování balíku přímo na stránkách vybraného dopravce: PPL, GLS, DPD, Česká pošta, WEDO.

 

Jaké výhody pro mě má registrace na vašem e-shopu?

Registrací v našem e-shopu získáte následující výhody:

  • bonusové body (lze je použít jako slevu při dalším nákupu)
  • věrnostní a klubové karty (nabízí slevy až 15%)
  • historie objednávek
  • personalizace nastavení zasílaných newsletterů (max. 2x měsíčně)

 

Mohu svou objednávku uskutečnit i telefonicky nebo e-mailem?

Bohužel, objednávky je možné vytvořit pouze v e-shopu. V případě dotazů či nejasností nás neváhejte kontaktovat na +420 387 411 543.  

 

Mohu si objednané zboží vyzvednout na prodejně v Českých Budějovicích?

Ano, prodejna v Českých Budějovicích, Za Otýlií 10, slouží i jako výdejní místo pro náš e-shop.

 

Mohu na prodejně platit kartou?

Ano, na prodejně máme platební terminál.

 

Může vyzvednout zboží z e-shopu i někdo jiný?

Je to možné, pokud danému člověku předáte číslo objednávky.

 

Chci vědět více informací o daném produktu, kam se mohu obrátit?

Pokud chcete další informace ohledně konkrétního produktu, zavolejte na telefonní číslo +420 603 452 982 nebo +420 387 411 543. Budeme se snažit vám odpovědět na vše, co je v našich silách.

 

Mohu si produkty uložit k pozdějšímu nákupu?

Produkty si můžete dát do košíku, ovšem nejsou pro vás rezervované. Pokud tedy objednávku neuskutečníte hned, zkontrolujte si prosím dostupnost vybraného zboží.

 

Jsou produkty v košíku rezervované?

Produkty v košíku nejsou rezervované. Před odesláním objednávky proto zkontrolujte, zda vybrané zboží je skladem.

 

Proč vypadá produkt, který mi přišel jinak, než na fotce?

Může se stát, že produkt obdržíte v jiné barvě, než byl vyobrazen na fotce. Stává se to u produktů, u kterých musíte do poznámky v objednávce napsat vámi vybranou barvu. Pokud tak neučiníte, odesíláme barvu zboží podle aktuálních skladových zásob.

 

Je možné sloučit více objednávek?

Ano, je to možné, pokud zboží ještě nebylo zabaleno a předáno dopravci.

 

Jak mohu změnit doručovací adresu?

Pokud objednávka ještě nebyla předána přepravci, doručovací adresu můžete změnit na obchod@e-sportshop.cz nebo +420 387 411 543. Pokud vám již dopravce zboží doručuje, změňte dodací adresu podle jeho pokynů.

 

Jak zruším svou objednávku?

Stornovat svou objednávku můžete zasláním e-mailu na adresu obchod@e-sportshop.cz nebo telefonicky na čísle +420 387 411 543.